Welcome/welkom

Welcome to my new blog that I am trying out. This is my first attempt to set up a blog. My passion is crossstitch but I like cardmaking, am a beginner quilter, photography, gardening, reading and other crafts

IK wil jullie welkom heten dit is mijn eerste poging om een blogje te maken over mijn passie van borduren, kaartjes maken ook van papier ,quilten, fotograferen, tuinieren , lezen en andere handarbeid

Monday, January 18, 2010

vorig voorjaar nam ik deel aan de voorjaars Sal die door Natascha was georganiseerd Heel leuk
Last spring I followed a mystery Sal with crossstitchlovers yahoo group.This is my finished product


Next we startesd an animal mystery sal I have not been able to get very far I finished 2 parts and there are 10 I am halfway through part 3

In het najaar begonnen we aan een dierenmystery Sal met 10 delen ik heb 2 delen af zoals je ziet ben halverwege . De kleuren zijn erg mooi

1 comment:

  1. Hallo Fiona
    Ik heb me ook bij je aangesloten en kom afentoe eens buurten hier:)
    Groetjes Tineke

    ReplyDelete